Çözüm: Aşağıdaki adımları iletilen sıraya göre tamamladığımızda sorununuz çözümlenecektir.
a. Öncelikle Modem ve Tivibu kutusunuzu kapatın,
b. Sonrasında modemi açın,
c. Modemin ışıkları aktif hale geldikten sonra Tivibu kutunuzu açabilirsiniz, yayının geldiğini göreceksiniz. Eğer sorun devam ediyorsa 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.
Çözüm: Yayın alabilmemiz için provizyon kodunuzu girmelisiniz. Provizyon kodunu bilmiyorsanız 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.
Çözüm: Mevcut şifrenizin resetlenmesi için 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.
Çözüm: Mevcut şifrenizin resetlenmesi için 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.