DESTEK
Tivibu Destek Merkezi'ne hoş geldiniz.
PIN'imi unuttum ne yapmalıyım?

PIN'inizi sıfırlamak için 444 5 375 numarasını arayarak çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.

Kumandam çalışmıyor ne yapmalıyım?

Kumanda sorunları için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir.
a)      Kumandanın pilleri değiştirilmeli ve doğru takıldığından emin olunmalıdır.
b)     Kumandanın ön yüzündeki 1 ve 6 tuşlarına aynı anda 5 saniye boyunca basılı tutunuz. Daha sonra sırasıyla 9, 8 ve 2’yi tuşlayınız. Böylece resetlenmiş olan kumandanızı kontrol edebilirsiniz. Eğer sorun devam ediyorsa 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Akıllı kumanda özelliği nedir? Nasıl kullanabilirim?

Tivibu GO uygulamasındaki akıllı kumanda; telefon üzerinden ses artırıp azaltmayı, kanallar arasında gezinmeyi, yayının durdurulup geri alınması gibi bir çok fonksiyonun kullanılmasını sağlar. 

iOS ve Android işletim sistemine sahip telefonlarındaki Tivibu GO uygulamasında "Hesabım" altındaki "Kumanda" menüsünden ulaşılabilir. Özelliğin kullanılabilmesi için uygulamanın kullanıldığı telefon ile Tivibu Ev (IPTV) aynı ağa (modem'e) bağlı olmalıdır. 

Televizyon ekranımda “Güvenli Mod” uyarısı var ne yapmalıyım?

Cihaz açılışı, kanal ve menü geçişlerinde yavaşlık sorunu yaşıyorum ne yapmalıyım?

Görüntüde donma ve mozaiklenme sorunu mu yaşıyorsunuz?

İçerik izlerken canlı yayından atma sorunu (150-95-605 hata kodu alıyorum) yaşıyorum ne yapmalıyım?

Tivibu açılış ekranında kalıyor veya yeniden mi başlıyor ne yapmalıyım?

Tivibu açılmıyor, siyah ekranda kalıyor ne yapmalıyım?

13099010 Hatası alıyorum ne yapmalıyım?

130990099 Hatası alıyorum ne yapmalıyım?

13098600 hatası alıyorum ne yapmalıyım?

15098604 hatası alıyorum ne yapmalıyım?