Televizyon ekranımda “Güvenli Mod” uyarısı var ne yapmalıyım?

Çözüm: Aşağıdaki adımları iletilen sıraya göre tamamladığımızda sorununuz çözümlenecektir.

a. Öncelikle Modem ve Tivibu kutusunuzu kapatın,
b. Sonrasında modemi açın,
c. Modemin ışıkları aktif hale geldikten sonra Tivibu kutunuzu açabilirsiniz, yayının geldiğini göreceksiniz. Eğer sorun devam ediyorsa 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Televizyon ekranımda provizyon kodu uyarısı var, ne yapmalıyım?

Çözüm: Yayın alabilmemiz için provizyon kodunuzu girmelisiniz. Provizyon kodunu bilmiyorsanız 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Profil Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Çözüm: Mevcut şifrenizin resetlenmesi için 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Kiralama Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Çözüm: Mevcut şifrenizin resetlenmesi için 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.