
Tivibu’da yer alan kanallar, Tivibu Ev, UYDU ve GO platformlarında farklılık göstermektedir. Kanal listelerine Giriş, Sinema veya Süper Pakete ilişkin detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.
Bana özel bölümünden aşağıdaki alanlara ulaşılabilirsiniz.
• Son İzlediğim Kanallar
• İzlemeye Devam Et
• Çok İzlenenler
• Sizin için seçtiklerimiz
• Çok yakında
• Listem
• Kayıtlarım
• Keşfet
• Kiraladıklarım
• Satın Aldıklarım
Tivibu Paket Yapısı: Aile Paketi, Sinema Paketi, Spor Paket, Süper Paket olmak üzere 4 paket vardır. Paketler ve içerikleri ile ilgili detaylı bilgiye Paketler/Kampanyalar sayfasından ulaşabilirsiniz.
Online İşlem Merkezi (OIM) üzerinden, Türk Telekom Online İşlemler mobil uygulaması(MOIM) üzerinden, 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret ederek öğrenilebilir.
IPTV ve Uydu için: Online İşlem Merkezi (OIM) üzerinden, 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret ederek yapılabilir.
Go için: 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret ederek yapılabilir.
Mobil cihazlar için; işletim sistemi iOS 11 ve üzeri, Android 5 ve üzeri cihazlar
Smart TV’ler için aşağıdaki tabloda yer alan marka ve modeller desteklemektedir.
Cihaz | Tarayıcı | Desteklenen Sürümler |
LG SmartTV | WebOS | Tüm WebOS modelleri |
Samsung SmartTV | Tizen | 2017 model ve üzeri |
Vestel SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri |
Arçelik SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri (FX Modeli Hariç) |
Beko SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri |
Grundig SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri |
Regal, Finlux, Nexon, Telefunken, Seg, Toshiba, Techwood | Opera | 2017 ve üzeri |
Android SmartTV | Android | Android 5.0 ve üzeri |
Apple TV | TVOS | TVOS 15.0 ve üzeri |