Sık Sorulan Sorular
Tivibu’da hangi kanallar var?

Tivibu’da yer alan kanallar, Tivibu Ev, UYDU ve GO platformlarında farklılık göstermektedir. Kanal listelerine Giriş, Sinema veya Süper Pakete ilişkin detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Bana özel menüsünden hangi alt menülere ulaşabilirim?

Bana özel bölümünden aşağıdaki alanlara ulaşılabilirsiniz.

• Son İzlediğim Kanallar
• İzlemeye Devam Et
• Çok İzlenenler
• Sizin için seçtiklerimiz
• Çok yakında
• Listem
• Kayıtlarım
• Keşfet
• Kiraladıklarım
• Satın Aldıklarım

Tivibu'da hangi paketler var?

Tivibu Paket Yapısı: Aile Paketi, Sinema Paketi, Spor Paket, Süper Paket olmak üzere 4 paket vardır. Paketler ve içerikleri ile ilgili detaylı bilgiye Paketler/Kampanyalar sayfasından ulaşabilirsiniz.

Kampanya ve paket bilgilerime nasıl ulaşabilirim?

Online İşlem Merkezi (OIM) üzerinden, Türk Telekom Online İşlemler mobil uygulaması(MOIM) üzerinden, 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret ederek öğrenilebilir.

Hangi kanallardan kampanya değişikliği yapabilirim?

IPTV ve Uydu için: Online İşlem Merkezi (OIM) üzerinden, 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret ederek yapılabilir.

GO için: 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret ederek yapılabilir.

Tivibu destekleyen cihazlar nelerdir?

Mobil cihazlar için; işletim sistemi iOS 11 ve üzeri, Android 5 ve üzeri cihazlar

Smart TV’ler için aşağıdaki tabloda yer alan marka ve modeller desteklemektedir.

CihazTarayıcıDesteklenen Sürümler
LG SmartTVWebOS
Tüm WebOS modelleri 
Samsung SmartTVTizen
2017 model ve üzeri
Vestel SmartTV
Opera2016 model ve üzeri
Arçelik SmartTV
Opera2016 model ve üzeri (FX Modeli Hariç)
Beko SmartTV
Opera2016 model ve üzeri
Grundig SmartTV
Opera2016 model ve üzeri
Regal, Finlux, Nexon, Telefunken,
Seg, Toshiba, Techwood

Opera2017 ve üzeri
Android SmartTV
AndroidAndroid 5.0 ve üzeri 
Apple TV
TVOS
TVOS 15.0 ve üzeri