HEMEN BAŞVUR
Bilgilendirme
Değerli Kullanıcımız, Tivibu GO hizmetiniz, Türk Telekom Grup şirketi olan Net Ekran 11 Televizyon ve Medya Hiz. AŞ. tarafından sunulmaktadır. Üyeliğiniz devam ettiği sürece, abonesi olduğunuz paket haklarınızı aynen koruyarak hizmet almaya devam edebilirsiniz.
TivibuGO ile
sayısız içeriğe anında ulaşmak ister misiniz?
Tek Şifreniz var ise
İzle butonuna tıklayarak hemen giriş yapıp
Tivibu izlemeye başlayabilirsiniz.
Tek Şifrenizi unuttuysanız / Yeni Tek Şifre almak istiyorsanız
İlgili butona tıklayarak yeni şifrenizi alabilirsiniz.

Tivibu kutunuzda yazılım güncelleme hatası mı alıyorsunuz?

  • Modeminizi fişten çıkartıp takınız.
  • Modem açıldıktan sonra Tivibu kutunuzu fişten çıkartıp takınız.
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Açılış ekranında takılı mı kalıyorsunuz?

  • Kablolarınızı kontrol ediniz.
  • Modeminizi ve tivibu kutunuzu fişten çıkartıp takınız.
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Sinyal yok uyarısı mı alıyorsunuz?

  • Kablolarınızı kontrol ediniz.
  • Modeminizi ve tivibu kutunuzu fişten çıkartıp takınız.
  • Kumandanızın kırmızı tuşuna basarak yaynı kaynağını seçiniz
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Donma ve mozaiklenme mi yaşıyorsunuz?

  • Kablolarınızı kontrol ediniz.
  • Modeminizi ve tivibu kutunuzu fişten çıkartıp takınız.
  • Elektirik hattı adaptörünüz varsa fişini çıkartıp takınız
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Siyah ekran mı görüyorsunuz?

  • Kablolarınızı kontrol ediniz.
  • Modeminizi ve tivibu kutunuzu fişten çıkartıp takınız.
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Kumandanızda sorun mu var?

  • Kumandanızın pilini çıkartıp tekrar takınız.
  • Kumandanız hala çalışmıyorsa pillerinizi değiştiriniz.
  • Sorun devam ediyorsa videodaki gibi kumanda resetleme adımlarını uygulayınız
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Ekranınızda bir hata mesajı mı var?

  • Kablolarınızı kontrol ediniz.
  • Modeminizi ve tivibu kutunuzu fişten çıkartıp takınız.
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz

Yardım Videoları

  • Tivibu Ev Nasıl Kurulur?

    İzle
  • Tivibu Ev kumanda desteği almak istiyorum?

    İzle
  • Tivibu Uydu sinyal seviyesi mesajını nasıl çözerim?

    İzle
  • Tivibu Uydu E04-E05-E06 hata mesajlarında ne yapmam gerekir?

    İzle
  • Tivibu Uydu kanal listemde bazı kanallar bulunmuyor, ne yapabilirim?

    İzle