
• EPG sayesinde gelecek program ve yayındaki program bilgileri öğrenilebilmektedir.
• EPG bilgisi yayıncı kuruluş kaynaklı yaşanan bir aksaklık veya teknik bir sorun nedeni ile geç yüklenmiş olabilir.
• Güncel durumun kontrolü için lütfen Tivibu uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız.
• İşlemi yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.
• Bulunduğunuz bölgede olumsuz hava koşulları varsa, hava koşulları düzelene kadar beklemenizi öneririz.
• Olumsuz hava koşulları yoksa kablo bağlantılarını kontrol ediniz.
• Tivibu Uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız.
• (Tivibu Modül müşterisi iseniz Televizyonunuzu kapatıp açınız).
• Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.
Görüntü ve/veya Ses Yok. Ne yapmalıyım?
• Tivibu cihazınızla televizyonunuz arasındaki HDMI ya da SCART kablosunun yerine tam olarak takılı olduğunu kontrol ediniz.
• Mümkünse farklı bir kablo ile deneme yapın ya da mevcut kablonun uçlarını ters çevirerek takın. (Tivibu cihazındaki ucu televizyona, televizyondaki ucu Tivibu cihazına)
• Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.
• Bulunduğunuz bölgede olumsuz hava koşulları varsa, hava koşulları düzelene kadar beklemenizi öneririz.
• Olumsuz hava koşulları yoksa kablo bağlantılarını kontrol ediniz.
• Tivibu Uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız.
• (Tivibu Modül müşterisi iseniz Televizyonunuzu kapatıp açınız).
• Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.
• Anten ile Tivibu uydu alıcınız arasındaki bağlantı kısmına tuner adı verilir.
• Anten kablosu ile Tivibu uydu alıcınız arasındaki bağlantıyı kontrol ediniz.
• Kablo ucunda bulunan konnektörün (yuvarlak metal) sağlam ve uygun şekilde takılı olduğundan emin olunuz.
• Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.