Tivibu GO nedir?

Tivibu GO (Aile, Sinema ve Süper) Paketleri ile evinizin ekranına bağlı kalmadan, dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerden, dilediğiniz kadar; bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablet ve uyumlu akıllı televizyonlar üzerinden A’dan Z’ye TV keyfini yaşayabileceğiniz bir servistir.

Tivibu destekleyen cihazlar nelerdir?

Mobil cihazlar için; işletim sistemi iOS 11 ve üzeri, Android 5 ve üzeri cihazlar

Smart TV’ler için aşağıdaki tabloda yer alan marka ve modeller desteklemektedir.

CihazTarayıcıDesteklenen Sürümler
LG SmartTVWebOS
Tüm WebOS modelleri 
Samsung SmartTVTizen
2017 model ve üzeri
Vestel SmartTV
Opera2016 model ve üzeri
Arçelik SmartTV
Opera2016 model ve üzeri (FX Modeli Hariç)
Beko SmartTV
Opera2016 model ve üzeri
Grundig SmartTV
Opera2016 model ve üzeri
Regal, Finlux, Nexon, Telefunken,
Seg, Toshiba, Techwood

Opera2017 ve üzeri
Android SmartTV
AndroidAndroid 5.0 ve üzeri 
Apple TV
TVOS
TVOS 15.0 ve üzeri

Hangi kanallardan başvuru yapılabilirim?

TT Ofis, TT Bayi, Çağrı Merkezi (444 5 375) kanalları ve www.tivibu.com.tr üzerinden başvuru yapabilirsiniz.  

Tivibu GO‘nun özellikleri nedir?

*Yerli ve yabancı bir çok TV kanalını izleyebilir,
*Tivibu ’nun geniş Seç İzle arşivine ulaşabilir, ve zengin Kırmızı Halı klasöründe dilediği içeriği kiralayabilir 
*Tekrar İzle ile TV'de yayınlanmış birçok program yayınlanma tarihinden itibaren 1 hafta boyunca izleyebilir,
*Tivibu’nun Kırmızı Halı filmlerini kiralayabilir (WebTV, MobilTV),
*Canlı yayını 7 güne kadar durdurup, 7 güne kadar geri sarabilir.
*Favori kanallar listesi oluşturabilir,
*Programlara hatırlatma ekleyebilir,
*İzlediğiniz programları sosyal medyada paylaşabilir,
*Gelecek zamanlı program ve programlara Kaydetme talimatı verip, 90 güne kadar kaydınızı izleyebilir.
*İzlediğiniz programı başa alabilir.
*İstediğiniz kanal ve içerikleri kitleyebilir.
*Platform içerisinde arama yapabilirsiniz.
*TV izleme keyfini istediğiniz zaman istediğiniz yerde yaşayabilir, izlediğiniz içeriği evinizde durdurun, dışarıda mobil cihazınızla kaldığınız yerden izlemeye devam edebilirsiniz.
*İnternetinizin hızına göre dilediğiniz yayın kalitesini seçebilirsiniz.
*Paketiniz izlemek istediğiniz programı kapsamasa bile tek program satın alımı yapabilir, film ve spor içeriklerini kolaylıkla izleyebilirsiniz.

Tivibu GO SmartTV (Sinema/Süper) akıllı televizyonda nasıl izlenir?

Uyumlu akıllı televizyonun* içerisindeki uygulamalardan Tivibu uygulamasını açıp, Türk Telekom Kullanıcı Adı ve TekŞifre ile giriş yapılır. 

Uyumlu Akıllı Televizyon Marka ve Modelleri; 
- LG Smart TV : 2014 ve 2015 (WebOS) modelleri
- Samsung Smart TV : 2013 modelleri
- Philips Smart TV
- Arçelik SmartTV
- Beko Smart TV. 
- Vestel 7830 (DTH kutu) ve 7720 modeller
- Next Pandora ve Slim kutu  

Tivibu Uydu platformu içerisinden SmartTV (Sinema/Süper) akıllı televizyonda nasıl izlenir?

Tivibu Uydu kumandasının üzerindeki Tivibu tuşuna basarak, SmartTV özelliklerine sahip Tivibu uygulamasına erişilebilir. 

SmartTV özelliklerini kullanabilmek için Uydu kutusunun modeme ethernet kablosu ile bağlı ve internetin olması gerekmektedir.  

Tivibu GO kullanımı kotamı etkiler mi?

Tivibu GO, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu GO platformları üzerinden yapılan izlemelerde internet paketinizin kotası etkilenecektir.  

Tivibu GO hizmetinden yararlanabilmek için Tek Şifre almam gerekir mi?

Tivibu GO platformlarına giriş yapabilmek için olmak için Tek Şifre oluşturmanız gerekmektedir. Eğer daha önceden diğer servisleri için oluşturduğunuz bir Tek Şifre'niz var ise Tivibu GO platformlarına aynı şifre giriş yapabilirsiniz. 

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı Adınız aktif bir mail hesabınız olmalıdır. Aktif bir mail hesabınızı Kullanıcı Adı olarak belirlemek için lütfen 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre'niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.  

TekŞifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

TekŞifre'nizi unutmanız halinde Kullanıcı Adınızı (e-posta adresiniz) ve TekŞifre'nizi girdiğiniz giriş sayfasındaki "Şifremi Unuttum" sayfasına gitmeniz ve TekŞifre kullanıcı adınızı (e-posta adresinizi) yazarak «Gönder» butonuna tıklamanız gerekmektedir. 

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, TEKŞİFRE KULLANICI ADINIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre'niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.  

Tivibu GO'ya ay ortasında üye olmam durumunda ücretlendirme nasıl olur?

Aylık paket Bilgilendirmesi
Hizmetin bir önceki ayın ortasında alınması durumunda, ayın sonuna kadar aylık ücret üzerinden kullanılan gün kadar ücret orantılanarak bu faturaya eklenir. 

Yıllık Paket Bilgilendirmesi
Söz konusu yıllık paket ücreti tek seferde faturaya yansıtılacaktır. Yıllık Tivibu GO paketi 12 ay boyunca kullanabilecektir. Yıllık paket, 12 ay sonunda otomatik olarak sonlanacaktır. 

Tivibu GO'da kaç adet kanal var?

Tivibu GO platformlarındaki kanal sayıları ticari şartlar sebebiyle farklılık göstermektedir. Web sitemiz üzerinden güncel kanal listelerine ulaşabilirsiniz.  

Tivibu GO'da kaç adet içerik var?

Tivibu GO platformlarındaki kanal sayıları ticari şartlar sebebiyle farklılık göstermektedir. 

Tivibu GO hizmetini tek şifreyle aynı anda birden fazla platformda kullanabilir miyim?

Hayır. Aynı anda sadece 1 adet Tivibu GO platformundan izleme yapabilirsiniz.  

Tivibu Ev / Uydu hizmetinin yanında GO hediyesi verdiler. Her iki platformda da aynı anda izleme yapabilir miyim?

Evet, 1 adet Tivibu Ev/uydu ve 1 adet GO platformundan aynı anda izleme yapabilirsiniz. 

Tivibu GO hesabıma kaç adet cihaz tanımlayabilirim?

Tivibu GO hesabınıza, en fazla 1 adet IPTV ve 5 adet mobil cihaz tanımlayabilirsiniz. Daha fazla cihaz tanımlamak isterseniz, uygulama içerisinden eski cihazları silme işlemi yapmanız gerekmektedir.  

4 Ekran Deneyimini kimler kullanabilir?

“Tivibu Ev ürünü sahibi olan üyelerimiz bir içeriği IPTV’lerinde izlemeye başlayıp MobilTV, WebTV,SmartTV platformlarında izlemeye devam edebilirler.”

Kaydet İzle, Geri Al İzle, Durdur İzle gibi özellikler ücretli mi?

Hayır, bu hizmetler Tivibu GO platformunun üyelerine tamamen ücretsiz sunduğu özellikler.  

Seç-İzle İçeriklerinde Altyazı Özelliği var mı?

Evet, Tüm Tivibu GO platformlarında Seç İzle içeriklerinde altyazı özelliği bulunmaktadır.

Tivibu GO hizmetlerinden yurt dışında da faydalanabilir miyim?

Tivibu GO hizmetlerinden sadece Türkiye içinde faydalanılabilir.  

Tivibu uygulamasının cep telefonu ve tabletime notifikasyon gönderimi engelleyebilir miyim?

Evet. Cep telefonunuzun ayarlar menüsünden Tivibu uygulamasından gelen notifikasyonları kapatabilirsiniz. Fakat, Tivibu’nun zengin içeriğinden ve güncel kampanyalarından faydalanabilmek için notifikasyonlara izin vermenizi tavsiye ederiz.  Uygulama içerisindeki pop-up bildirimleri ise kapatılamamaktadır.  

Tivibu GO'nun yayın kalitesi nasıl?

Tivibu GO’nun yayın kalitesi kanal ve içerikler çeşitlerine göre HD ve SD olarak ikiye ayrılmaktadır. Aynı zamanda, yayın kalitesi internet hızına göre adapte olmaktadır.  

Türk Telekom Kullanıcı Adı/TekŞifre ‘yi 3 kere yanlış girdim. Ne yapılır?

Türk Telekom Kullanıcı Adı/Şifre ‘nin 3 kere yanlış girilmesi halinde güvenlik sebebiyle hesap 60 saniyeliğine kilitlenecek, giriş sağlanamayacaktır.  

Tivibu hangi tarayıcılardan izlenebilir?

Chrome (65 ve üzeri), Firefox ( 64 ve üzeri), Opera (65 ve üzeri) , Safari (12 ve üzeri), Edge (90 ve üzeri)

Hediye mobil internet faydasından kimler faydalanabilir?

Aylık Paket bilgilendirmesi:
7 Aralık 2018 itibarı  ile Tivibu  Go'ya yeni abone olan ve Türk Telekom Bireysel faturalı veya ön ödemeli mobil hattı olan aboneler faydalanabilir. 

Yıllık Paket Bilgilendirmesi:
17 Mart 2022 tarihi itibarı ile Tivibu Go Yıllık paketlerine yeni abone olan Türk Telekom Bireysel faturalı veya ön ödemeli mobil hattı olan aboneler faydalanabilecektir.

Hediye Mobil internet faydasını nasıl kullanabilirim?

Türk Telekom bireysel mobil hattınıza sms ile gelen 12 haneli rakamdan oluşan kampanya kodunuzu TIVIBU GO yazıp 5555’e göndererek aktive edebilirsiniz. Bir sorun yaşamanız durumun da 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak Mobil tarafın müşteri hizmetleri yetkilisi ile görüşebilirsiniz.

Hediye mobil internet faydasını sadece Tivibu GO uygulaması özelinde mi kullanabilirim?

Evet Kampanya kapsamında sunulan mobil internet faydası sadece Tivibu GO uygulaması özelinde kullanılabilir. 

Hediye datamı aktive ettim fakat Türk Telekom Bireysel mobil hattımı iptal edersem hediye data hakkımı halen kullanabilir miyim?

Hediye data hakkınızı aktive ettikten sonra Türk Telekom mobil hattınızı iptal etmeniz halinde hediye data hakkınız sona erecektir.  

Tivibu GO paketlerinde paket geçişi yaparsam hediye mobil data miktarımda değişecek midir?

Aylık Paket Bilgilendirmesi:
Hayır sadece satın aldığınız pakete göre hediye mobil internetiniz verilecektir. Tivibu GO paket değişikliği yapılması durumunda hediye mobil internet miktarı değişmeyecektir. 

Yıllık Paket Bilgilendirmesi:
Satın aldığınız yıllık pakete göre hediye mobil internet verilecektir.  Yıllık paketin özelliği gereği, satın aldığınız paketten başka bir yıllık veya aylık pakete geçiş yapamayacağınızdan, hediye mobil data miktarınız da değişmeyecektir. 

Ortak veri işleme iznini nasıl verebilirim?

Türk Telekom çağrı merkezini arayarak veya EVET yazıp 8070'e mesaj atarak ortak veri işleme izninizi verebilirsiniz.  

Neden Tivibu GO Net Ekran 11 tarafından veriliyor? Net Ekran 11 şirketiyle sözleşmem yok, bu şirket hakkında bilgi almak istiyorum.

Mevzuat değişikliği nedeniyle bu hizmetlerin ayrı bir şirket üzerinden sunulmasına karar verilmiş olup yine Türk Telekom Grup şirketi olan Net Ekran 11 tarafından bu hizmet sunulmaya başlanmıştır.  

Net Ekran 11 şirketi tarafından ne zamandan beri hizmet alıyorum?

2021 Ocak ayında imzalanan devir sözleşmesi ile artık Tivibu GO hizmeti Net Ekran 11 tarafından sunulmaktadır.  

İnternet bağımsız Tivibu GO almıştım, faturam neden çıkmıyor, ne zamana kadar faturam çıkmayacak? 

Konuyla ilgili çalışmalarımız devam etmektedir, yapılan çalışmalar tamamlandığında tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.  

İnternetimi iptal ettirdim, Tivibu GO hizmetim neden iptal oldu? (Tivibu GO hediye paketi dışında Tivibu GO paketi kullanan ve internet iptali nedeniyle Tivibu GO ürünü iptal olmuş müşteriler için geçerlidir.)

Teknik bir sorun nedeniyle Tivibu GO aboneliğiniz iptal edilmiş görünüyor. Onay vermeniz durumunda hemen abonelik için gerekli tanımlamaları yapıyor.  

NET EKRAN 11 nedir veya kim ait bir şirkettir?

NET EKRAN 11 şirketi bir Türk Telekom grubu şirketidir.  

Tivibu Go paketleri ile verilen hediye mobil internet miktarı ne kadardır?

Tivibu Go Aile paketi ile 12 ay boyunca aylık 1 GB mobil internet hediyesi verilecektir.
Tivibu Go Sinema paketi ile 12 ay boyunca aylık 3 GB mobil internet hediyesi verilecektir.
Tivibu Go Spor paketi ile 12 ay boyunca aylık 3 GB mobil internet hediyesi verilecektir.
Tivibu Go Süper paketi ile 12 ay boyunca aylık 5 GB mobil internet hediyesi verilecektir.