DESTEK
Tivibu Destek Merkezi'ne hoş geldiniz.
Siyah ekran sorunu ile karşılaşıyorum, ne yapmalıyım ?

Öncelikle tarayıcı ve cihaz kontrolünüzü yapmanızı rica ederiz. WebTV için Safari 12.0 + , Google Chrome 65.0 + , Opera 52 + (Chrome tabanlı Edge Tarayıcıları), Mozzila Firefox 64+ , Microsoft Edge  (Chrome tabanlı Edge Tarayıcıları), Windows 10 olmalıdır. Mobil TV için ise platformun desteklediği veya legal cihazların kullanılması zorunludur. Jailbreak (iOS) veya Rootlu (Android) telefon ya da desteklenmeyen bir telefonda kanallar siyah ekran olarak görüntülenebilir. 

Kanal kilitli veya içerik kısıtlama hatası alıyorum, ne yapmalıyım?

İzleme istediğiniz kanalda kilit veya içerik kısıtlaması bulunuyor mu hesabım altındaki kanal kilitleme sekmesinden kontrol etmenizi rica ederiz. Kanal kilitli veya içerik kısıtlı ise bu konfigürasyonu iptal ederek tekrar denemeniz gerekmektedir. Sorunun devam etmesi veya kilit/içerik kısıtlama olmaması halinde 444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Paketiniz bu kanalı kapsamamaktadır hatası alıyorum, ne yapmalıyım?

Sahip olduğunuz paket kapsamında izleyebileceğiniz içerikler farklılıklar gösterebilir. Paketinizi kontrol etmenizi rica ederiz. Sahip olduğunuz paket içeriğinde bulunan kanalları görüntüleyemiyorsanız 444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Görüntü ve/veya ses sorunu yaşıyorum, ne yapmalıyım?

PC sesinin ve Tivibu uygulaması sesinin açık olduğundan emin olunuz. Internete bağlandığınızı mobil veriyi kontrol etmenizi veya modemi kapatıp açmanızı rica ederiz. Bu işlemi tamamladıktan sonra uygulamayı açmayı tekrar deneyebilirsiniz. Sorununuz devam ediyorsa 444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Tek şifre kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

Çevrim dışı /offline watching özelliğini kullanamıyorum ne yapmalıyım?

İndir izle (offline watching) özelliği Tivibu GO mobil cihazlar üzerinden kullanılabilmektedir.  Çevrimdışı izleme özelliği ile internet bağlantısı olmadan içerikleri izleme fırsatı sunulmaktadır. Uçak, metro gibi internet bağlantısının bulunmadığı veya bağlantının düşük hızlı olduğu ulaşım araçlarında yada mobil internet üzerinden film, dizi izlemenin maliyetli olabileceği durumlarda çevrimdışı izleme özelliğini kullanabilirsiniz. Seçtiğiniz tüm sezon ya da tek bölümlük dizi / film içerikleri için  “indir” butonunu kullanabilirsiniz.  İndirme kotası indirilen cihazın kapasitesine göre olacaktır.

Akıllı Kumanda (uzaktan kumanda) özelliğini kullanamıyorum, ne yapmalıyım ?

Tivibu GO uygıulaması üzerinden Tivibu Ev cihazınızı yönetmeyi sağlayan akıllı kumanda özelliğini kullanabilmek için mobil cihazınız ile Tivibu Ev cihazının aynı modeme bağlı olmalıdır. Şayet buna rağmen sorun yaşııyorsanız modem ve Tivibu cihazınızı kapatıp açtıktan sonra işlemi tekrar deneyiniz.