Tivibu Uydu hizmetimi devir edebilir miyim?

Tivibu UYDU hizmeti devir edilemez.

Tivibu Uydu hizmetimi dondurabilir miyim?

Tivibu UYDU hizmetinde hat dondurma yapılmamaktadır.

Tivibu Uydu hizmetimi nasıl feshederim?

Yazılı talebinizin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti Şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi ve hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını 0(312) 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.​​

Tivibu Uydu nakil edebilir miyim?

Tivibu UYDU hizmeti tek başına ya da İnternet hizmeti ile birlikte nakil edilebilir. Nakil esnasında kurulum istemeyen müşterilerin adres değişikliği bilgilerini TTNET’e bildirmesi gerekmektedir.

Fatura Üst Sınırı Servisi Nedir?

Fatura Üst Sınırı Servisi, belirlediğiniz fatura tutarına ulaşıldığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir. Bu ücretsiz servis ile faturanız belirlediğiniz tutara ulaştığında, SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. SMS gönderiminin sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme iletilecektir.
Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. Tivibu Uydu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.
Fatura Üst Sınırınızı belirlemek veya değişiklik yapmak için tıklayınız.

Detaylar:

Bu servis ücretsizdir.

Faturalarınızı kolaylıkla takip edebilmeniz için, aylık sabit ücretler toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliklere, talepte bulunmaksızın otomatik 100 TL tanımlanmaktadır.

Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz

Her fatura döneminde, fatura üst sınırına ulaşan müşterilerimize her faturası için 1 kez bilgilendirme yapılmaktadır.

Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmayacaktır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edeceksiniz.

Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.

444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz. 

SMS ve Sıralı Bilgilendirme *
Sadece SMS ile bilgilendirme
Sadece E-posta ile bilgilendirme
 
         *SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.
 
Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.

Fatura Üst Sınır Servisi ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

• Fatura Üst Sınırı Servisi nedir?

Fatura Üst Sınırı Servisi, belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

• Fatura Üst Sınırı Servisi ücretli midir?

Fatura üst sınırı servisi ücretsizdir.

• Fatura üst sınırına ulaştığımda internetim kesilir mi?

Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. Tivibu Uydu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.
• Fatura Üst Sınırı limitimi nasıl belirleyebilirim?

Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura üst sınırınızı en az 90 TL olarak belirleyebilirsiniz.

• Fatura Üst Sınırı servisi zorunlu bir hizmet midir?

Aylık sabit ücretleri toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliğe ait faturalarınız için, bu servisten 100 TL’lik sınır ile otomatik olarak yararlanabileceksiniz. Dilerseniz, abonelik işlemi tamamlandıktan sonra bilgilendirme iptal veya fatura sınırı güncelleme talebinde bulunabilirsiniz.

• Fatura Üst Sınırı Servisi için birden fazla limit belirleyebilir miyim?

Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.

• Fatura Üst Sınırı Servisinden nasıl yararlanabilirim?

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

• 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
• Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Başvuru talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle aktif olacaktır.

• Fatura üst sınırımı nasıl güncelleyebilirim?

Fatura Üst Sınırınızı güncellemek için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz. Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.

o 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
o Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

• Güncel fatura tutarımı nasıl öğrenebilirim?

GUNCEL boşluk fatura hesap numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel fatura tutarınızı öğrenebilirsiniz.
o 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
o Türk Telekom Ofis ve Mağazaları.

Güncel fatura tutarı hesaplamanızda ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariçtir. Son 40 dakikalık kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.

• Bu servisi nasıl iptal ederim?

FUSIPTAL boşluk fatura hesap numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.

o 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
o Türk Telekom Ofis ve Mağazaları.

• Fatura üst sınırı servisi iletişim bilgilerimi güncelleyebilir miyim?

Bilgilendirmelerde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

o 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
o Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

• Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde hangi kalemler dahil değildir?

Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.

• Fatura Üst Sınırı servisinden gelen bilgilendirme ne kadar günceldir?

Son 40 dakikalık kullanımlarınız hesaplamaya dâhil olmayabilir.

• Aylık fatura tutarım, daha önce seçtiğim fatura üst sınırını aşarsa bilgilendirme almaya devam edebilir miyim?

Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmamaktadır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.

• Aylık sabit ücretler nedir?

Aylık sabit ücretler, ilgili fatura döneminde düzenli olarak faturanıza yansıyacak ürün, hizmet veya servis ücretlerinin toplamıdır.