Tivibu Uydu hizmetimi devir edebilir miyim?

Tivibu UYDU hizmeti devir edilemez.

Tivibu Uydu hizmetimi dondurabilir miyim?

Tivibu UYDU hizmetinde hat dondurma yapılmamaktadır.

Tivibu Uydu hizmetimi nasıl feshederim?

444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetleri üzerinden abonelik iptal ön başvurusu alınabilmektedir. Abonelik fesih işlemlerinin, Türk Telekom Ofis ve Türk Telekom Bayilerine şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapılabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını 0312 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için iletişim bilgilerinin (Cep telefon ve/veya sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir. İptal anında, mülkiyeti TTNET’te olan Tivibu cihazlarının eksiksiz olarak Türk Telekom Ofislerine ya da Türk Telekom Bayilerine iade edilmesi gerekmektedir. İade edilmediği takdirde, UYDU EKİPMAN TESLİM TUTANAĞI'nda belirtilen tutarlar talep edilebilecek veya bu ücret faturaya yansıtılacaktır.

Tivibu Uydu nakil edebilir miyim?

Tivibu UYDU hizmeti tek başına ya da İnternet hizmeti ile birlikte nakil edilebilir. Nakil esnasında kurulum istemeyen müşterilerin adres değişikliği bilgilerini TTNET’e bildirmesi gerekmektedir.