Tivibu Ev devir edebilir miyim?

Tivibu Ev hizmetinin başka bir aboneye devri mümkün değildir.

Tivibu Ev hizmetimi dondurabilir miyim?

Tek başına Tivibu Ev için yılda 2 kez toplamda 90 gün olacak şekilde hat dondurma yapılabilir.

Tivibu Ev hizmetimi nakil edebilir miyim?

Tivibu Ev hizmeti tek başına nakil edilemez. Yeni adreste Tivibu Evdestekliyor ise internet ile birlikte nakil işlemi yapılır.

Tivibu Ev hizmetimi nasıl feshederim?

444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetleri üzerinden abonelik iptal ön başvurusu alınabilmektedir. Abonelik fesih işlemlerinin, Türk Telekom Ofis ve Türk Telekom Bayilerine şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapılabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını 0312 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için iletişim bilgilerinin (Cep telefon ve/veya sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir. İptal anında, mülkiyeti TTNET’te olan Tivibu cihazlarının eksiksiz olarak Türk Telekom Ofislerine ya da Türk Telekom Bayilerine iade edilmesi gerekmektedir. İade edilmediği takdirde, Tivibu Ev EKİPMAN TESLİM TUTANAĞI'nda belirtilen tutarlar talep edilebilecek veya bu ücret faturaya yansıtılacaktır.