Tivibu GO’ya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri veya Türk Telekom Bayi / Ofisleri üzerinden üye olmam durumunda ücretlendirme ve iptal işlemleri nasıl olur?

Tüm kanallardan sadece fatura ödeme seçeneği ile hizmet satın alınabilir. Satın alınan Tivibu GO paketinin aylık bedeli iptal edilene kadar aylık olarak Türk Telekom internet faturalarına yansıtılacaktır. Tivibu GO Paketinin ay içerisinde satın alınması durumunda; satın alındığı günden ay sonuna kadar olan dönem için, söz konusu Tivibu GO paketinin aylık ücreti gün bazında hesaplanarak ücretlendirilecektir.

Tivibu GO aylık paket ücreti; satın alınan dönemi takip eden ilk Tivibu faturasına yansıtılacaktır. Aylık paketler her ay otomatik olarak devam etmektedir.

Mevcut Tivibu GO paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) ya da Türk Telekom Ofis/Bayilerine iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu GO paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin ay sonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, aylık paket ücreti üzerinden kullanılan gün kadar ücret orantılanarak son faturaya yansıtılır.

Tivibu GO’ya www.tivibu.com.tr veya Tivibu uygulaması üzerinden üye olmam durumunda iptal işlemleri nasıl olur?

Türk Telekom Evde Internet abonesi olanlar için;

Faturama Yansıt seçeneği ile üye olanlar:
Mevcut Tivibu GO paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) ya da Türk Telekom Ofis/Bayilerine iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu GO paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin aysonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, aylık paket ücreti üzerinden kullanılan gün kadar ücret orantılanarak son faturaya yansıtılır.

Mobil Ödeme ve Kredi Kartı seçeneği ile üye olanlar:
Mevcut Tivibu GO paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu GO paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin ay sonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, ayın kalan kısmı için iade yapılmaz.

iTunes seçeneği ile üye olanlar:
Mevcut Tivibu GO paketinin iptali için iTunes hesapları üzerinden iptal gerçekleştirilebilir.

Türk Telekom Evde Internet abonesi olmayanlar için ise;

Mobil Ödeme ve Kredi Kartı seçeneği ile üye olanlar:
Mevcut Tivibu GO paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu GO paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin ay sonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, ayın kalan kısmı için iade yapılmaz.

iTunes seçeneği ile üye olanlar:
Mevcut Tivibu GO paketinin iptali için iTunes hesapları üzerinden iptal gerçekleştirilebilir..