HEMEN BAŞVUR
Bilgilendirme
Değerli Kullanıcımız, Tivibu GO hizmetiniz, Türk Telekom Grup şirketi olan Net Ekran 11 Televizyon ve Medya Hiz. AŞ. tarafından sunulmaktadır. Üyeliğiniz devam ettiği sürece, abonesi olduğunuz paket haklarınızı aynen koruyarak hizmet almaya devam edebilirsiniz.
TivibuGO ile
sayısız içeriğe anında ulaşmak ister misiniz?
Tek Şifreniz var ise
İzle butonuna tıklayarak hemen giriş yapıp
Tivibu izlemeye başlayabilirsiniz.
Tek Şifrenizi unuttuysanız / Yeni Tek Şifre almak istiyorsanız
İlgili butona tıklayarak yeni şifrenizi alabilirsiniz.

Kumandanızda sorun mu var?

  • Kumandanızın pilini çıkartıp tekrar takınız.
  • Kumandanız hala çalışmıyorsa pillerinizi değiştiriniz.
  • Tivibu Uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız.
  • (Tivibu Modül müşterisi iseniz Televizyonunuzu kapatıp açınız).
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

Donma ve mozaiklenme mi yaşıyorsunuz?

  • Bulunduğunuz bölgede olumsuz hava koşulları varsa, hava koşulları düzelene kadar beklemenizi öneririz.
  • Olumsuz hava koşulları yoksa kablo bağlantılarını kontrol ediniz.
  • Tivibu Uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız.
  • (Tivibu Modül müşterisi iseniz Televizyonunuzu kapatıp açınız).
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

Smart kart hatası mı alıyorsunuz?

  • Videodaki işlemleri yapınız (Tivibu Uydu E04-E05-E06 hata mesajlarında ne yapmam gerekir? videosuna yönlendirilir), sorun çözülmediyse:
  • Tivibu Uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız.
  • (Tivibu Modül müşterisi iseniz Televizyonunuzu kapatıp açınız).
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

Kanal listenizde eksik kanal mı var?

  • Favori modda olmayıp Tivibu modda olduğunuzdan emin olunuz
  • Sorun devam ediyorsa videodaki işlemleri yapınız: (Tivibu Uydu_kanal listemde bazı kanallar bulunmuyor ne yapabilirim? videosuna yönlendirilir)
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

Sinyal yok uyarısı mı alıyorsunuz?

  • Bulunduğunuz bölgede olumsuz hava koşulları varsa, hava koşulları düzelene kadar beklemenizi öneririz.
  • Olumsuz hava koşulları yoksa kablo bağlantılarını kontrol ediniz.
  • Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

Yardım Videoları

  • Tivibu Ev Nasıl Kurulur?

    İzle
  • Tivibu Ev kumanda desteği almak istiyorum?

    İzle
  • Tivibu Uydu sinyal seviyesi mesajını nasıl çözerim?

    İzle
  • Tivibu Uydu E04-E05-E06 hata mesajlarında ne yapmam gerekir?

    İzle
  • Tivibu Uydu kanal listemde bazı kanallar bulunmuyor, ne yapabilirim?

    İzle