Tivibu Ev (IPTV) Nakil Nedir?

Tivibu Ev (IPTV) hizmetinin farklı bir adrese taşınmasıdır.

Başvuru Kanalları

• Yüz Yüze Kanallar
• Çağrı merkezi  (444 5 375)

İnternet nakil işleminde IPTV hizmeti de nakil olur mu?

Tivibu Ev hizmeti tek başına nakil edilemez. Yeni adreste Tivibu Ev destekliyor ise internet ile birlikte nakil işlemi yapılır.

Nakil süresi kaç gündür?

Müşterilerin talep ettiği randevu tarihine göre bu süre değişebilir. Ortalama 7 gün içinde müşteriden randevu alınıp işlemin tamamlanmış olması beklenmektedir.

Tivibu Ev(IPTV) nakilinde ayrıca bir nakil ücreti alınmakta mıdır?

IPTV internet hizmeti ile nakil olduğundan dolayı IPTV için nakil ücreti alınmamaktadır

Borçtan kapalı bir hat nakil yapılabilir mi?

Hayır.

Tivibu Ev hizmetimi devir edebilir miyim?

İnternet aboneliği ile birlikte devir yapılabilir. Sadece Tivibu Ev'in başka bir aboneye devri mümkün değildir.

Tivibu Ev hizmetimi dondurabilir miyim?

Tivibu Ev hizmetinizi ilk dondurduğunuz tarihten itibaren 12 ay süre içerisinde 90 günlük hakkınızı tek seferde ya da 2 parça halinde kullanabilirsiniz.

Tivibu Ev hizmetimi nasıl iptal edebilirim?

Tivibu Ev hizmeti iptal işlemlerinizi;

- Türk Telekom Ofis/Grup Mağazalarından,
- 444 5 375müşteri hizmetlerimizi arayarak,
-0(312) 306 07 16 no’lu faksa resmi kimlik belgesinin kopyası ve imzalı dilekçe göndererek,
-E-Devlet kapısı üzerinden,
-Online İşlemler Merkezi (www.turktelekom.com.tr) üzerinden,
-Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden internettivibuiptal@turktelekom.com.tr adresine kimlik fotokopisi ve imzalı dilekçe ileterek,

başvurunuzu iletebilirsiniz.

İşlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (cep telefonu/sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait Tivibu cihazı (Kutu, Kumanda, Kablo)/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanlar Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır. Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.

Abonelik iptal işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.​​