ads
BİREYSEL TİCARİ

Abonelik Sonrası

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı Adınız aktif bir mail hesabınız olmalıdır. Aktif bir mail hesabınızı Kullanıcı Adı olarak belirlemek için lütfen 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre’niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.

444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetleri’nden de gerekli desteği alabilirsiniz.

Tivibu masaüstü uygulamasını indirirken antivirüs programı hata mesajı çıkardığı zaman ne yapmalıyım?

Antivirüs programınızın veritabanına http://www.tivibu.com.tr/downloads/tivibu.exe adresi zararlı site olarak kaydedilmiş olabilir. Bu programı kullandığınız için antivirüs uygulamanızın ayarları içerisinden "Tivibu Uygulamasına Güven" seçeneğini işaretleyebilirsiniz. Ya da bilgisayarınızda kullandığınız virüs programının üreticisi ile kontağa geçebilirsiniz.

TekŞifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

TekŞifre’nizi unutmanız halinde Kullanıcı Adınızı (e-posta adresiniz) ve TekŞifre’nizi girdiğiniz giriş sayfasından "Şifremi Unuttum" seçeneğini seçmeniz ve açılan yeni sayfada TekŞifre kullanıcı adınızı (e-posta adresinizi) yazarak «Gönder» butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, TEKŞİFRE KULLANICI ADINIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre’niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.

Tivibu Go hizmetimi nasıl feshederim?

Abonelik fesih işlemlerinin, 444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak; Türk Telekom Ofis ve Türk Telekom Bayilerine şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapılabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını 0312 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için iletişim bilgilerinin (Cep telefon ve/veya sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Tivibu sahibi değil misiniz?

Tivibu'nun eğlenceli dünyasına katılmak için bilgilerinizi doldurun biz sizi arayalım.