Ekranda bir hata kodu alıyorum ne yapmalıyım?

İlgili hata kodu için 444 5 375’den Tivibu Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek alabilirsiniz.

E19-4

Açıklama: Bu hata mesajı, hata alınan kanalın paketiniz kapsamında olmadığında ya da ödenmemiş fatura kaynaklı yayınların kapandığı durumlarda görülebilmektedir. Ayrıca, uydu alıcısının uzun süre açılmaması ya da kanalın uzun süredir izlenmemesi kaynaklı da görülebilmektedir.

Çözüm: Hata alınan kanal üzerinde bir süre bekleyiniz. Yayın gelmez ise Tivibu Uydu alıcınızı fişten çıkartıp takınız. (Tivibu CAM Modül müşterisi iseniz Televizyonunuzu kapatıp açınız.) Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

E106,E34

Açıklama: Bu hata mesajı, farklı bir tv platformuna ait kanaldayken görülebilmektedir.

Çözüm: Tivibu kanallarına geçiniz.

E04-4

Açıklama: Bu hata mesajı, smart kartın takılı olmadığı ya da doğru olarak takılmadığı durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Smart kartı çip yukarı gelecek şekilde doğru olarak takınız.

E05-4

Açıklama: Bu hata mesajı, smart kartın takılı olmadığı ya da doğru olarak takılmadığı durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Smart kartı çip yukarı gelecek şekilde doğru olarak takınız.

E06-4

Açıklama: Bu hata mesajı, smart kartın takılı olmadığı ya da doğru olarak takılmadığı durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Smart kartı çip yukarı gelecek şekilde doğru olarak takınız.

E107-4

Açıklama: Bu hata mesajı, uydu alıcınız ile smart kartınızın eşleşmediğinde görülebilmektedir.

Çözüm: Hata alınan Tivibu kanalında bir süre bekleyiniz. Sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

E20-4

Açıklama: Bu hata mesajı, hata alınan kanalın bulunduğunuz bölgede yayın vermemesinden kaynaklı görülebilmektedir.

Çözüm: Hata alınan kanalın bulunduğunuz bölgede yayın vermeme gibi bir durumu yoksa Menü, Ayarlar, Kurulum, Tivibu Kurulum adımlarını seçerek Tivibu Kurulumu yapıp tekrar kontrol ediniz.

E21-4

Açıklama: Bu hata mesajı, hata alınan kanalın bulunduğunuz bölgede yayın vermemesinden kaynaklı görülebilmektedir.

Çözüm: Hata alınan kanalın bulunduğunuz bölgede yayın vermeme gibi bir durumu yoksa Menü, Ayarlar, Kurulum, Tivibu Kurulum adımlarını seçerek Tivibu Kurulumu yapıp tekrar kontrol ediniz.

E32-4

Açıklama: Bu hata mesajı, yayının geçici olarak kilitlendiği durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Hata alınan kanal üzerinde bir süre bekleyiniz.

E33-4

Açıklama: Bu hata mesajı, smart kartın takılı olmadığı ya da doğru olarak takılmadığı durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Smart kartı çip yukarı gelecek şekilde doğru olarak takınız.

E44

Açıklama: Bu hata mesajı, yayın ile ilgili geçici bir sorun oluştuğunda görülebilmektedir.

Çözüm: Farklı bir kanala geçiş yapıp sonra tekrar hata alınan kanalı açınız.

E48-32

Açıklama: Bu hata mesajı, uydu kablolarında temassızlık olduğu durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Uydu kablo bağlantılarınızı kontrol ediniz.

E49-32

Açıklama: Bu hata mesajı, sinyal bağlantısı üzerinde donanımsal bir arıza oluştuğunda görülebilmektedir. Sinyal kablosunda kısa devre oluşması,yağış sonrası LNB ve splitter devrelerin sıvı ile teması, LNB, kutu veya başka bir ekipmanın arızalanması ve aynı sinyal bağlantısı üzerine başka bir kutunun bağlanması durumunda da görülebilmektedir.

Çözüm: Tivibu uydu alıcınızın arkasındaki uydu kablosunu çıkarıp kabloda bir sorun olup olmadığını kontrol edip tekrar takınız. Bu işlemden sonra uydu alıcınızı fişten çıkarıp bir süre bekledikten sonra tekrar açınız.

E101-3

Açıklama: Bu hata mesajı, kanal tanımlamalarında oluşan geçici bir hata sonucu görülebilmektedir.

Çözüm: Farklı bir kanala geçiş yapıp sonra tekrar hata alınan kanalı açınız.

E101-4

Açıklama: Bu hata mesajı, uydu alıcısı ve smart kartın şifre çözememesi durumlarında görülebilmektedir.

Çözüm: Yayının gelmesi için smart kartınızı çıkarıp yeniden doğru bir şekilde takınız. Yayının gelmemesi halinde tivibu uydu alıcınızı fişten çıkarıp, tekrar açınız. Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

E108

Açıklama: Yazılım kaynaklı smart kartın şifre çözme işlemini yapamadığı durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Kanaldayken bir süre bekleyiniz. Yayının gelmemesi halinde smart kartınızı çıkarıp yeniden doğru bir şekilde takınız. Sorun çözülmedi ise tivibu uydu alıcınızı fişten çıkarıp, tekrar açınız. Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

E116

Açıklama: Yazılım kaynaklı smart kartın şifre çözme işlemini yapamadığı durumlarda görülebilmektedir.

Çözüm: Kanaldayken bir süre bekleyiniz. Yayının gelmemesi halinde smart kartınızı çıkarıp yeniden doğru bir şekilde takınız. Sorun çözülmedi ise tivibu uydu alıcınızı fişten çıkarıp, tekrar açınız. Tüm işlemleri yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.

E133-4

Açıklama: Bu hata mesajı, Tivibu alıcınızın sinyal alamaması durumuda görülebilmektedir.

Çözüm: Yayının gelmesi için Tivibu uydu alıcınızı fişten çıkarıp, tekrar açınız. Sorun devam ediyorsa 4445375 ile irtibata geçiniz.