Sözleşmeler

TİVİBU WEB PAKETLERİ ÜYELİK - ÖN BİLGİLENDİRME FORMU VE SÖZLEŞME

TTNET servislerini kullandığınız için teşekkür ederiz. Aşağıda TTNET A.Ş. (“TTNET”) tarafından sunulan Tivibu Web Paketleri hizmetinin ön bilgilendirme detaylarını ve sözleşme hükümlerini bulabilirsiniz.

Bu servisten aşağıda özellikleri belirtilen Tivibu Web Paketlerini satın alarak faydalanabilirsiniz. Tivibu Web paketlerinin fiziksel bir teslimatı yoktur. Tivibu Web Paket hizmetinden yararlanabilmek için www.tivibu.com.tr adresinden kullanıcı adı ve şifresi oluşturarak üye olmanız gerekmektedir.

Tivibu Web Paketlerini satın alabilmek için TTNET internet abonesi olmanız gerekmektedir. Üyeler bu servisi ancak Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde kullanabileceklerdir. Hizmetin bu lokasyonlar dışında herhangi bir şekilde kullanılması halinde; TTNET’in doğan zararları da dahil tüm sorumluluk üyeye ait olacaktır.

Satın alınan hizmetin özellikleri ve kullanım koşulları www.tivibu.com.tr web sitesindeki hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu Tivibu Web Paketleri Üyelik- Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşmesinde belirtildiği gibidir.

Üyeler satın aldıkları hizmeti Son Kullanıcı Lisans Sözleşmesi’ne uygun olarak kullanmakla yükümlüdür.

Bu hizmet TTNET tarafından ticari amaçlarla sunulmakta olup, ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginlerin haklarına zarar verecek şekilde kullanılamaz.

I. SATICI/SAĞLAYICI BİLGİLERİ

Tivibu Web Paketleri TTNET tarafından sağlanan bir hizmet olup, TTNET'in adresi Esentepe Mahallesi, Salih Tozan Sokak, No:16, Karamancılar İş Merkezi, D Blok, No:16, 34394, Şişli/İstanbul; telefon numarası ise 0 212 306 10 00'dır.

II. ÜRÜN/HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ

Tivibu Web Maxi Paket’e Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde internet bağlantısı olan her yerden erişilebilir.

Bir TTNET Tek Şifre hesabı ile sadece tek bir kullanıcı Tivibu Web Maxi Paket’e erişim sağlayabilir. Aynı anda birden fazla kişi aynı Tek Şifre hesabı ile Tivibu Web Maxi Pakete erişim sağlayamaz.

Tivibu üzerinden gerçekleştirilen tüm işlem ve aktiviteler abonelerimizin kullanım alışkanlıklarının belirlenmesi amacıyla TTNET tarafından görülebilmektedir ve TTNET bu hizmet dahilindeki söz konusu bilgileri kullanabilecektir.

Tivibu Web Maxi Paket uygulaması Silverlight 4.0 sürümünü destekleyen tüm işletim sistemi ve internet tarayıcılarında çalışır.

TTNET, Tivibu Web Maxi Paket içerisinde sunduğu içerikleri değiştirme hakkını saklı tutar.

Tivibu Web Maxi Paket internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu Web Maxi Paket’e bağlantı kurduğunuz İnternet paketinin kotası etkilenecektir. Aşağıda belirtilen yayın akış büyüklüklerine göre kullanıcıların bağlantı kurmuş olduğu internet paketlerine farklı kota tüketim değerleri yansıyacaktır. Limitli tarifeye tabi İnternet bağlantısı üzerinden Tivibu Web Maxi Paket’e bağlanılması halinde aşağıdaki bilgilerin dikkate alınması gerekir.

  • 300Kbit/sn ile 1saat kota tüketimi: 132 Mbyte/saat
    4GB DSL ile 30 saat, 6GB DSL ile 46 saat Tivibu Web kullanabilirsiniz.
  • 600 Kbit/sn ile 1saat kota tüketimi: 264 Mbyte/saat
    4GB DSL ile 15 saat, 6GB DSL ile 23 saat Tivibu Web kullanabilirsiniz.
  • 1000 Kbit/sn ile 1 saat kota tüketimi: 439 Mbyte/saat
    4GB DSL ile 9 saat, 6GB DSL ile 14 saat Tivibu Web kullanabilirsiniz.

Tivibu Web Maxi Paket Servisleri

Durdur-İzle ve Geri Al-İzle nedir?

Durdur-İzle; canlı televizyon yayınını 30 dakika boyunca durdurmanızı sağlayan ve istediğiniz zaman kaldığınız yerden izlemeye devam etmenize imkan veren bir Tivibu Web servisidir.

Geri Al-İzle; durdurma süresi içinde yayını 30 dakikaya kadar geri almanızı sağlayan, ayrıca Tivibu Web’i açar açmaz veya kanal değiştirdiğinizde de hiç beklemeden, yayınları 30 dakika kadar geriye alıp seyretmenizi sağlayan bir Tivibu Web servisidir. Toplam kanal sayısı ve kanallar seçilen pakete göre farklılık göstermektedir.

Tekrar-İzle nedir?

Tekrar-İzle; TV kanallarında yer alan ve en beğenilen yerli dizileri, yerli eğlence, haber, yarışma ve spor programlarının birçoğunu yayınlanma tarihlerinden sonraki 1 hafta boyunca istediğiniz zaman, kaydetmenize gerek kalmadan internet bağlantısı olan her yerden izlemenizi sağlayan bir Tivibu Web servisidir.

Seç-İzle nedir?

Seç-İzle; yerli ve yabancı filmler, popüler diziler, belgeseller, çocuk ve yaşam-eğlence programları gibi farklı türde binlerce içeriğe istediğiniz an ulaşmanızı sağlayan bir Tivibu Web servisidir.

Tivibu Web Maxi Paket aboneleri, Seç-İzle servisi ile paket dahilinde yer alan ve diledikleri an erişebilecekleri içerikleri, internet bağlantısı olan her yerden herhangi bir kısıtlama olmadan defalarca izleyebilir. Üstelik izlemekte oldukları içerikleri, diledikleri zaman durdurup, başlatabilir; geri alabilirler.

Kırmızı Halı nedir?

Kırmızı Halı; içlerinde sinemalardan hemen sonra TV ekranına gelen filmlerin de bulunduğu, en yeni veya popüler yerli ve yabancı filmleri; film başına belirli bir ücret ödeyerek internet bağlantısı olan her yerden, kiralanan filme bağlı olarak 24 veya 48 saat boyunca istediğiniz an izleme imkanı sağlayan bir Tivibu Web servisidir.

III. ÜRÜN/HİZMETİN TESLİMİ VE İFASI

Satın alınan hizmetin fiziksel bir teslimatı yoktur. Satın aldığınız hizmet ile ilgili işbu bilgilendirmeyi okumanız ve akabinde bu Tivibu Web Paketleri Üyelik- Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşmesini onaylamanızı müteakip hizmet satışının tamamlanması ile başka bir işleme gerek olmaksızın satın aldığınız hizmet internet erişim numaranıza/hattınıza aktive edilecek ve bu anda hizmet teslim edilmiş olacaktır. Satın aldığınız hizmetin özelliğine göre, hizmet, işbu Tivibu Web Paketleri Üyelik- Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşmesine uygun olarak TTNET tarafından ifa edilecektir. Hizmete TTNET Tek Şifre üyeliği ile giriş yapılabilmektedir.

IV. MÜCBİR SEBEP

Doğal afet, yangın, sel, isyan, grev, altyapı ve internet arızaları da dahil olmak üzere hizmetin doğrudan ve dolaylı teknik altyapısını oluşturan sistemlerdeki arızalar, kötü hava koşulları, savaş, terör eylemleri, ambargo, idari ve yasal mercilerin yayın kapatma, erişimi engelleme, erişime ara verme ve kısıtlama kararları gibi, TTNET’in makul kontrolü dışındaki ve Borçlar Kanunu kapsamında mücbir sebep sayılan tüm hallerde, TTNET, işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşme ile belirlenen yükümlülüklerinden herhangi birini geç veya eksik ifa etme veya ifa etmeme nedeniyle sorumlu olmaz. Bu ve bunun gibi durumlar, TTNET için, gecikme, eksik ifa etme veya ifa etmeme veya temerrüt addedilmeyecek veya bu durumlar için TTNET’ten herhangi bir nam altında tazminat talep edilemeyecektir.

V. CAYMA HAKKI

Bu hizmetler, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik madde 7.4 (f) gereğince elektronik ortamda anında ifa edilen, tüketicinin cayma hakkını kullanamadığı hizmetler kapsamındadır. Bu nedenle, işbu hizmet Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin cayma hakkına ilişkin 7. maddesinin 1. fıkrası kapsamında yer almamaktadır.

VI. ÜRÜN/HİZMET BEDELİ VE FATURA ÖDEMELERİ

Tivibu Web Maxi Paket için aylık paket ücreti; 4,90 TL (KDV dahil)

Aylık paket ücretinin % 0,948’si oranında (0,04TL tutarında) damga vergisi ise tek seferliğine, ilk TTNET faturanıza yansıtılacaktır.

Tivibu Web Maxi paket ücreti, satın aldığınız dönemi takip eden ilk TTNET faturanıza yansıtılacak, servisi iptal ettirmediğiniz süre boyunca her ay TTNET faturanıza yansıtılmaya devam edecektir.

Kırmızı Halı servisinde yer alan içeriklerin ücretleri aylık fatura bedeline ek olarak ayrıca faturaya yansıtılır.

Tivibu Web Maxi Paketin ay içerisinde satın alınması durumunda; satın alındığı günden ay sonuna kadar olan dönem için söz konusu Tivibu Web abonelik paketi tarifesinde yer alan aylık ücreti gün bazında hesaplanarak ücretlendirilecektir. Tivibu Web abonelik paketinin ay içerisinde iptal ettirilmesi durumunda; içinde bulunulan ayın ilk gününden Tivibu Web abonelik paketinin iptal edildiği güne kadar olan dönem için söz konusu Tivibu Web abonelik paketinin tarifesinde yer alan aylık ücreti gün bazında hesaplanarak ücretlendirilecektir.

Abonenin bağlı olduğu internet hattının dondurulması durumunda Tivibu Web Maxi Paket üyeliği ücretlendirilmeye devam edecektir.

Tivibu Web Maxi Paket satın almaya ilişkin ürün ve/veya hizmetlerin temin sürecinde meydana gelen ekonomik veya yasal değişiklikler nedeniyle ortaya çıkan maliyet artış veya azalışlarına ve diğer ekonomik etmenlere bağlı olarak fiyatlarda meydana gelebilecek değişiklikler, Tivibu Web Maxi Paket ücretine yansıtılır. Yukarıda sayılanlarla sınırlı olmamak üzere TTNET her zaman tarifelerde değişiklik yapma hakkına sahiptir. İlgili tarife değişiklikleri tarafınıza önceden bildirilecektir. Varsa kampanya koşulları saklıdır.

TTNET faturanızı, http://www.ttnet.com.tr'de yer alan E-fatura posta kutunuzdan alabilir, dilerseniz faturanızı kredi kartınızla hemen ödeyebilir ya da otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

VII. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

İşbu hizmet bedelinin de yansıtılacağı TTNET faturalarınızı zamanında, gereği gibi veya hiç ödememeniz halinde temerrüde düşmüş sayılacaksınız. Temerrüde düşmeniz halinde aylık %2,4 oranında faiz ve vergiler ile birlikte söz konusu faturaları ödemekle sorumlu olursunuz. Gecikme bedeli, gecikmenin ilgili olduğu faturanın ödenmesinden sonra günlük olarak hesaplanıp takip eden ilk faturanıza yansıtılır. Söz konusu faiz oranındaki değişikliklere TTNET faturanızda yer verilecek olup, gecikme durumunda değişen yeni oran uygulanacaktır. TTNET bu durumda hukuki yollara başvurabilecek olup; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini talep edebilecektir.

VIII. SÖZLEŞMENİN SÜRESİ VE FESHİ

Tivibu Web Paketlerine ilişkin işbu sözleşme belirsiz sürelidir.

TTNET internet aboneliğinizin sona ermesi ya da iptal edilmesi durumunda, Tivibu Web Paketlerini kullanım hakkınız da kendiliğinden son bulacaktır.

Satın aldığınız bu hizmeti TTNET internet aboneliğinizden bağımsız olarak herhangi bir zamanda 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri'ni arayarak veya Türk Telekom Ofisleri'ne başvuru ile kimlik doğrulaması yapılması şartıyla sonlandırabilirsiniz.

IX. TÜKETİCİ ŞİKÂYETLERİ ÇÖZÜM MEKANİZMASI

Soru, talep ve şikayetlerinizi yukarıdaki adrese ya da 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri numarasına iletebilirsiniz. Ayrıca, şikâyet ve itirazlarınız konusundaki başvurularınızı, Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ürün veya hizmeti satın aldığınız veya ikametgâhınızın bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne veya Tüketici Mahkemesi’ne yapabilirsiniz.