ads
BİREYSEL TİCARİ

Tivibu Mobil İndirim Kampanyası

  • 1. Kampanyadan kimler faydalanabilir?

    Sadece kampanyaya dahil Türk Telekom mobil tarife grubunda bireysel faturalı hattını veya tanıdığına ait Türk Telekom mobil faturalı hattı referans gösteren Yeni Tivibu müşterileri faydalanabilir.

  • 2. Kampanya hangi paketler için geçerlidir?

    Tivibu Mobil İndirim Kampanyası kapsamında sadece Tivibu Uydu Süper Paket sunulmaktadır. Detaylar aşağıda belirtilmiştir.

    Mobil Hat Sayısı Tarife Fiyatı Kampanyalı Fiyat **Referans Kampanya İndirimleri
    1. Mobil Tarife Grubu 2. Mobil Tarife Grubu 3. Mobil Tarife Grubu
    Mobil Hat Referans Sayısı Tarife Fiyatı Kampanyalı Başlangıç Fiyatı Paket Fiyatı İndirim Tutarı Paket Fiyatı İndirim Tutarı Paket Fiyatı İndirim Tutarı
    1 75 TL 39 TL 12 TL 63 TL 9 TL 66 TL 5 TL 70 TL
    2 9 TL 66 TL 5 TL 70 TL 1 TL 74 TL

    **Türk Telekom mobil hattı kampanyaya referans olmaya devam ettiği sürece ve azami 24 ay boyunca tabloda göstterilen indirimden faydalanabilirsiniz.

    Türk Telekom Mobil Hat tarife grubu indirimi olmayan abonelerimiz 24 ay boyunca belirtilen kampanyalı fiyat (39 TL)üzerinden ücretlendirilecektir

    Tivibu damga vergisi alınır.

  • 3. Hediyeler

    Kampanya dahilinde, Tivibu Uydu Süper Paket abonelerine Tivibu Go Süper Paket 12 ay hediye edilecektir.

  • 4. Geçerli olduğu tarihler

    Kampanya 11 Nisan 2017 –31 Temmuz 2017 tarihleri arasında geçerlidir.

  • 5. İlgili taahhüt bilgisi

    Kampanya taahhüt süresi 24 aydır.

    Uydu sözleşmesi için tıklayınız.

  • 6. Kurulum Hizmeti

    Kampanya kapsamında Uydu için iç kurulum ücreti peşin ve 24 ay taksitli seçenekleri ile 60 TL olarak alınmaktadır.

    Müşteri ihtiyaç ve talebine bağlı Dış Kurulum 132 TL (11 TL * 12 ay) olarak faturaya yansıtılacaktır.

    Self kurulum hizmeti sadece belirli Türk Telekom Bayileri üzerinden sağlanabilmektedir.

    Self kurulum ücretsizdir. Self kurulum yapabilen Türk Telekom Bayi listesi için tıklayınız.

  • 7. Aktivasyon Hizmeti

    Aktivasyon Ücreti, Uydu Platform Hizmetine erişimin sağlanabilmesi için yapılan teknik aktivasyon işlemi nedeni ile ABONE’ye yansıtılan tutardır. Kampanya kapsamında 30 TL olan aktivasyon ücreti alınmamaktadır.

  • 8. Referans olarak gösterilen Türk Telekom mobil hat sahibi tarife değişikliği yaparsa Tivibu indirimi değişir mi?

    Referans gösterilen Mobil hattın tarifesinin değişmesi halinde tarife grubu değişirse verilen indirim tutarı da değişecektir.

  • 9. Referans İndirimi alabilmek için sadece Mobil Hat numaralarını iletmek yeterli midir?

    Hayır yeterli değildir. Tivibu indiriminden yararlanılabilmesi için, referans olarak iletilen mobil hatların tarife ve kampanyaya uygunlugunun kontrolü için veri isleme izininin olması veya en geç Tivibu ekipmanlarının teslim edildiği tarihten itibaren 30 gün içinde bu izinin verilerek gerekli kontrollerin yapılması şartıyla referans olarak iletilen mobil hat sahibinden “SMS Onay” alınması gerekmektedir.

    Süresinde izninin ve SMS Onay’ın verilmemesi halinde abonelere referanstan kaynaklı ek Tivibu indirimi verilemeyecek olup, kampanya başlangıç fiyatı olan 39 TL üzerinden ücretlendirilmeye devam edecektir.

    Ek indirimler referans onay işlemi tamamlanması ve veri işlemi izinin verilmesine müteakkip tanımlanacak ve bu tarihten itibaren geçerli olacaktır. Söz konusu tarih öncesi için ise kıst ücret uygulanacaktır.

  • 10. Hangi koşullar Referans verilen Mobil Hattın iptali sayılmaktadır?

    24 aylık taahhüt dönemi içerisinde referans olarak gösterilen Türk Telekom Mobil hat sahibinin/sahiplerinin abonelik iptali, kampanya kapsamı dısında baska bir tarifeye geçmesi, baska bir operatöre geçis yapması, faturasız hatta geçmesi veya referans verilen mobil hattın devri durumları “Referans Iptali” olarak değerlendirilecektir.

  • 11. Referans verdiğim Türk Telekom Mobil faturalı hattın iptal edilmesi, kampanya kapsamı dışında başka bir tarifeye geçmesi, başka bir operatöre geçiş yapması ve faturasız hatta geçmeleri durumunda Tivibu indirimleri devam edecek midir?

    Hayır devam etmeyecektir. İki mobil hat referans gösterildiği durumda, Mobil hat referanslarından birinin iptal edilmesi halinde sadece devam eden Mobil Hat Referansının bulunduğu tarife grubunun, referans sayısının 1 olduğu durumda geçerli olan indiriminden faydalandırılacaktır. Tüm referanslarının iptal edilmesi durumunda 39 TL üzerinden ücretlendirilmeye devam edecektir.

  • 12. İletilen Türk Telekom faturalı mobil hatlarda indirim için sıralama önemli midir?

    İletilen Türk Telekom mobil hat referans numaraların da sıralama aranmamaktadır. İletilen Türk Telekom mobil hat referanslarından hangisi daha avantajlı tarife grubun da ise aboneye o tarife grubunun indirimi yansıtılmaktadır.

  • 13. Referans olarak ilettiğim Türk Telekom Mobil Hat numaramı değiştirmek istedim, yapabilir miyim?

    Tivibu Uydu ekipmanları teslim edildikten 30 gün içerisinde, referans gösterdiğiniz mobil hat sahibi sms ile onay vermedi ise referans numarasını değiştirebilirsiniz. Sms ile onayı alınmış referans numaraları değiştirilememektedir.

  • 14. Yeni referans numarası ekletebilir miyim?

    Tivibu Uydu Ekipmanları teslim edildikten sonra 30 gün içerisinde yeni referans numaranızı iletebilirsiniz.

  • 15. Referans olmak için gönderilecek SMS nedir?

    Tivibu müşterisine cihaz teslim edildikten sonra mobil hat sahibi TVTARIFEGRUP yazıp 5555'e göndermelidir.

    Tivibu müşterisine cihaz teslim edildikten sonra referans olacak mobil hat sahibi TVTARIFEGRUP yazıp 5555'e gönderdiği zaman, referansın Türk Telekom Grubu veri işleme izni yoksa öncelikle EVET yazıp 8070'e göndermeli, daha sonra tekrar TVTARIFEGRUP yazıp 5555'e göndermelidir.

  • 16. Referans olan mobil hattın referans olmaktan vazgeçmesi için gönderilecek SMS nedir?

    IPTAL TVTARIFEGRUP yazıp 5555'e göndermesi gerekmektedir.

  • 17. Devir yapan referans numarası sonrasında Tivibu indirimini almaya devam eder mi?

    Hayır, Tivibu indirimi devam etmez.

  • 18. Ek Hizmetler

    Cihazlar hakkında

    Uydu Alıcısı aylık cihaz kullanım bedelinin hali hazırdaki fiyatı 3 TL (vergi dahil) olup, kampanya kapsamında alınmayacaktır. Kampanya sonunda yürürlükteki cihaz kullanım bedeli tahsil edilmeye devam edilecektir.

    Cihazların mülkiyeti TTNET’e aittir. Abonelik iptali halinde cihazların eksiksiz olarak iade edilmesi gerekmektedir.

    Üyelik geçişleri hakkında

    Kampanyada sadece süper paket olduğundan kampanya içerisine başka pakete geçiş yapılamamaktadır.

    Film kiralama hizmeti hakkında

    Kampanya süresince, varsa Seç İzle seçeneklerine ve Tivibu kanallarına ücretsiz olarak ulaşılabilecektir. Varsa Kırmızı Halı klasöründen kiralanan içeriklerin ücretleri faturaya yansıtılacaktır.

    İptal hakkında

    Üyelik iptali ve/veya kampanyadan çıkılması halinde; taahhütte bulunulan tarihten itibaren iptal dönemine kadar kampanya kapsamında sağlanan tüm indirim ve faydalar toplanarak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile karşılaştırılacak, düşük olan tutar faturaya yansıtılacaktır. Ek olarak (varsa) aktivasyon/Tivibu Kurulum ücreti, taksitli satılan cihaz/servis/ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı, (varsa) geriye dönük hizmet kullanım ücretleri ve (varsa) tarifede yer alan diğer kullanımlara ait borçlar ayrıca tahsil edilir.

Tivibu'nun Eğlenceli Dünyasına Katılmak İçin

Bilgilerinizi Doldurun, Biz Sizi Arayalım.

Diğer Kampanyalar

  • Tivibu’suz Ev Kalmasın Kampanyası

    • 7 Haziran 2016 - 30 Eylül 2017
    • Yeni Tivibu Uydu ve Ev müşterileri
    • Ücretsiz kurulum
    • 24 Ay Taahhüt
    DETAYLI BİLGİ
  • Sinema Paketi İlk 6 Ay 9 TL

    • 25 Ocak 2017 - 30 Eylül 2017
    • Yeni Üyeler
    • 24 Ay Taahhüt
    • Ücretsiz Kurulum
    • Tivibu Go Hediye
    DETAYLI BİLGİ
  • Tivibu Uydu CAM Modül Kampanyası

    • Yeni üyeler
    • Kutu Yok
    • Kurulum Yok
    • Taahhüt Yok
    DETAYLI BİLGİ
TİVİBU'NUN DİĞER KAMPANYALARI