Tivibu Uydu hizmetimi devir edebilir miyim?

Tivibu UYDU hizmeti devir edilemez.

Tivibu Uydu hizmetimi dondurabilir miyim?

Tivibu UYDU hizmetinde hat dondurma yapılmamaktadır.

Tivibu Uydu hizmetimi nasıl feshederim?

Yazılı talebinizin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti Şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi ve hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını 0(312) 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.​​

Tivibu Uydu nakil edebilir miyim?

Tivibu UYDU hizmeti tek başına ya da İnternet hizmeti ile birlikte nakil edilebilir. Nakil esnasında kurulum istemeyen müşterilerin adres değişikliği bilgilerini TTNET’e bildirmesi gerekmektedir.