Tivibu Ev devir edebilir miyim?

Tivibu Ev hizmetinin başka bir aboneye devri mümkün değildir.

Tivibu Ev hizmetimi dondurabilir miyim?

Tek başına Tivibu Ev için yılda 2 kez toplamda 90 gün olacak şekilde hat dondurma yapılabilir.

Tivibu Ev hizmetimi nakil edebilir miyim?

Tivibu Ev hizmeti tek başına nakil edilemez. Yeni adreste Tivibu Evdestekliyor ise internet ile birlikte nakil işlemi yapılır.

Tivibu Ev hizmetimi nasıl feshederim?

Yazılı talebinizin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti Şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi ve hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını 0(312) 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.​​