Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı Adınız aktif bir mail hesabınız olmalıdır. Aktif bir mail hesabınızı Kullanıcı Adı olarak belirlemek için lütfen 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre’niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.

444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetleri’nden de gerekli desteği alabilirsiniz.

TekŞifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

TekŞifre’nizi unutmanız halinde Kullanıcı Adınızı (e-posta adresiniz) ve TekŞifre’nizi girdiğiniz giriş sayfasından "Şifremi Unuttum" seçeneğini seçmeniz ve açılan yeni sayfada TekŞifre kullanıcı adınızı (e-posta adresinizi) yazarak «Gönder» butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, TEKŞİFRE KULLANICI ADINIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre’niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.

Tivibu masaüstü uygulamasını indirirken antivirüs programı hata mesajı çıkardığı zaman ne yapmalıyım?

Antivirüs programınızın veritabanına http://www.tivibu.com.tr/downloads/tivibu.exe adresi zararlı site olarak kaydedilmiş olabilir. Bu programı kullandığınız için antivirüs uygulamanızın ayarları içerisinden "Tivibu Uygulamasına Güven" seçeneğini işaretleyebilirsiniz. Ya da bilgisayarınızda kullandığınız virüs programının üreticisi ile kontağa geçebilirsiniz.

Tivibu Go’ya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri veya Türk Telekom Bayi / Ofisleri üzerinden üye olmam durumunda ücretlendirme ve iptal işlemleri nasıl olur?

Tüm kanallardan sadece fatura ödeme seçeneği ile hizmet satın alınabilir. Satın alınan Tivibu Go paketinin aylık bedeli iptal edilene kadar aylık olarak Türk Telekom internet faturalarına yansıtılacaktır. Tivibu Go Paketinin ay içerisinde satın alınması durumunda; satın alındığı günden ay sonuna kadar olan dönem için, söz konusu Tivibu Go paketinin aylık ücreti gün bazında hesaplanarak ücretlendirilecektir.

Tivibu Go aylık paket ücreti; satın alınan dönemi takip eden ilk Tivibu faturasına yansıtılacaktır. Aylık paketler her ay otomatik olarak devam etmektedir.

Mevcut Tivibu Go paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) ya da Türk Telekom Ofis/Bayilerine iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu Go paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin ay sonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, aylık paket ücreti üzerinden kullanılan gün kadar ücret orantılanarak son faturaya yansıtılır. 

Tivibu Go’ya www.tivibu.com.tr veya Tivibu uygulaması üzerinden üye olmam durumunda iptal işlemleri nasıl olur?

Türk Telekom Evde Internet abonesi olanlar için;
 
Faturama Yansıt seçeneği ile üye olanlar;
Mevcut Tivibu Go paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) ya da Türk Telekom Ofis/Bayilerine iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu Go paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin aysonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, aylık paket ücreti üzerinden kullanılan gün kadar ücret orantılanarak son faturaya yansıtılır. 
 
Mobil Ödeve ve Kredi Kartı seçeneği ile üye olanlar:
Mevcut Tivibu Go paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu Go paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin ay sonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, ayın kalan kısmı için iade yapılmaz.
 
iTunes seçeneği ile üye olanlar;
Mevcut Tivibu Go paketinin iptali için iTunes hesapları üzerinden iptal gerçekleştirilebilir.
 
Türk Telekom Evde Internet abonesi olmayanlar için ise;
 
Mobil Ödeve ve Kredi Kartı seçeneği ile üye olanlar;
Mevcut Tivibu Go paketinin iptali için Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine (444 1 444) iptal talebi iletilmelidir. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu Go paketinin iptali gerçekleştirilir. Hizmetin ay sonu öncesinde iptal edilmesi durumunda, ayın kalan kısmı için iade yapılmaz.
 
iTunes seçeneği ile üye olanlar;
Mevcut Tivibu Go paketinin iptali için iTunes hesapları üzerinden iptal gerçekleştirilebilir..